Oferta dla dzieci

Oferta dla Dzieci

Proces – Systematyczność. Rutyna. Nawyk

Decydując się na posłanie dziecka do Express School masz pewność, że trafiło w dobre ręce. Nauka to pewien proces wymagający pewnego rodzaju poświęcenia- w każdym przypadku. Niezależnie czy  uczymy się języka angielskiego, niemieckiego, chińskiego czy też przedmiotów takich jak matematyka lub historia, ważna jest systematyczność, wprowadzenie nawyków pewnej rutyny już na samym początku. Dlatego też już od pierwszych zajęć staramy się wprowadzać ten nawyk i prowadzić zajęcia tylko w języku obcym. Dzieci ( szczególnie te mniejsze), jako ta najbardziej  z wymagających grup wiekowych  nie zawsze mają ochotę na mówienie, dlatego też stawiamy na naukę przez zabawę. W trakcie zajęć z lektorem dzieci w  zaskakująco szybkim tempie przyswajają słówka śpiewając piosenki obcojęzyczne czy grając w obcojęzyczne gry planszowe. W trakcie  zajęć Lektor wydaje polecenia tylko w obcym języku. Przy użyciu tzw. Flashcards Lektor zaś, na każdych zajęciach wprowadza nowe słówka, motywując dzieci do użycia ich  na lekcjach w formie zabawy.  Nasza kadra Lektorska składa się tylko z wykwalifikowanych lektorów, po odpowiednich szkoleniach metodycznych z odpowiednim podejściem do dzieci i młodzieży.

Pięć zmysłów

Zajęcia w Express School to nie tylko śpiewanie obcojęzycznych piosenek czy granie w obcojęzyczne gry planszowe. To coś dużo więcej. Nasze zajęcia opierają się w bardzo dużym stopniu na wykorzystaniu w maksymalnym stopniu pięciu zmysłów czyli: wzroku, węchu, smaku, słuchu oraz dotyku. Przykładowo: zamiast karteczek ze słówkiem an apple ( ang. Jabłko) dzieci na zajęciach mają dostęp  do prawdziwych owoców, próbują ich smaku, dotykają, opisują ich wygląd, kolor , czy po prostu wąchają je. Dzięki temu mając w rączce konkretny przedmiot czy przykładowo -owoc przy wielokrotnym powtórzeniu jego obcojęzycznej nazwy- są w stanie bardzo szybko zapamiętać jego wymowę. Nauczyciel podczas takich zajęć wydaje proste ale konkretne komendy typu: „ Eat the apple” (ang. Zjedz jabłko); „ smell the apple”( ang. Powąchaj jabłko) ; ,,touch the apple” ( ang. Dotknij jabłko) czy „ look it’s the apple” ( popatrz, to jest jabłko); “ the apple is round and red” ( ang. Jabłko jest okrągłe I czerwone).

Kids English.

Czyli angielski dla dzieci. Korzystamy z książek opierających się na metodzie bezpośredniej z elementami metody tradycyjnej. 80% zajęć to mówienie, w przypadku tych starszych grup wiekowych dzieci- tłumaczymy również proste zagadnienia gramatyczne, słuchamy ilustrowanych opowiadań, odgrywamy ciekawe scenki z ulubionych bajek, tworzymy dzieła artystyczne czyli plakaty tematyczne, obcojęzyczne oczywiście bazujące na konkretnym słownictwie czy nowym dziale z książki. Książka nie jest wliczona w cenę kursu,  mogą zamówić ją Państwo u Nas w bardzo przystępnej cenie, jej przeznaczenie to teoretycznie 3 semestry zajęć. Oczywiście, pamiętajmy, że grupa grupie nie równa więc należy wziąć pod uwagę, że książka może zostać przerobiona w nieco szybszym tempie.

Testowanie.

Jakkolwiek to brzmi. Po każdym semestrze zajęć Lektor ma obowiązek przeprowadzić test w każdej grupie mający na celu sprawdzenie umiejętności dzieci a konkretniej  czy  materiał  z poprzednich zajęć został przez nie prawidłowo przyswojony. W młodszych grupach dziecięcych test opiera się na wydawaniu prostych komend przez Lektora w języku obcym, na które każde dziecko z osobna powinno prawidłowo zareagować, pokazać owoc, warzywo, zwierzę ,policzyć  kredki  czy wskazać poszczególnych członków rodziny. W starszych grupach wiekowych w grę wchodzi już prosta gramatyka, odpowiedzi na proste pytania zadawane przez Lektora w obcym języku. Dzięki temu, będziemy w stanie sprecyzować w jakim tempie uczą się dzieci co pozwoli Nam uzyskać jeszcze lepsze rezultaty.